BAT HK - podrobnosti - pro PUSINKY!!! Minipusinky ne...

08.05.2014 16:27

Ahoj všem...

tak se nám to blíží - pojedeme v neděli do Hradce Králové. Odjezd v 13:00 hodin od školy a od jednoty ( dole u prodejny). Na stránkách www.bohemiaaerobictour.cz ( https://www.bohemiaaerobictour.cz/startovni-listina-4/ ) jsou propozice a startovní listina. Cvičíme jako předposlední tým celé soutěže. 

Nezapomeňte pompóny, kostýmek, ponožky, silonky, boty na přezutí, gumičky a sponky, pak něco k jídlu nějaké drobné a hlavně: DOBROU NÁLADU!!! Nezapomeňte, že cvičíte pro sebe a pro vaši radost...:-)

Budu vybírat 120,-Kč na startovné, protože s tak vysokým startovným jsem nepočítala, když jsem žádala o příspěvky TJ Sokol.... Auta: já, pak Holubcovi a pravděpodobně Šedá Klárka. Pokud se to někomu nehodí, napište mi, zařídím jiné auto.

Ještě pošlu během dneška SMS, aby vaši všechno věděli. Tak snad víte všechno, pokud je něco nejasného, napište mi mail nebo SMS. Docela se těším....a co vy?:-)

                                                                        Martina