BAT Hradec Králové

15.04.2014 18:43

Ahoj holky,

dneska mě nahlodal pan Holubec s otázkou, zda nemáme v plánu jet na BAT do Hradce. Vím, že jsem slíbila, že až do 7.6.2014 máme volno, ale byla by to další zkušenost a hlavně jsou tam přihlášené 2 týmy ( jeden mladší a jeden starší, než jsme my). Pokud si vzpomínáte, co bylo v Nymburce, tak bychom s velkou pravděpodobností skončily na našem oblíbeném a krásném 3.místě...:-).

Proto se ptám a prosím vás, abyste to daly vědět rodičům, jestli byste chtěly jet. Nechávám to zcela na vás, potřebuju od vás následující:

1)  zeptejte se rodičů, jestli něco neplánujete na neděli 11.5.2014

2) napište mi mail, jestli chcete a můžete jet

3) stálo by to každou 120,- Kč ( startovné - na to už v sokolské pokladně nenajdu peníze)

Já se zeptám Zdeny, jestli není volejbal a pokud by bylo volno, mohly bychom jet. Ale jen v případě, že se chcete podívat, jak to umějí jiné týmy. Dejte mi do příštího týdne vědět..... ( pokd by vám mělo být líto, že skončíme poslední, tak ani nepojedeme.)

Na tréninku to probereme....

Moc se na vás těším

                                                Martina