Benátka 2014

02.07.2014 14:19

Ahoj všem,

poslední vystoupení se blíží,  sejdeme se ( jak jsem již psala v SMS) v sobotu přímo na místě ve 13:30 na Benátkách. Pokud chce někdo dovézt, zavolá mi nebo napíše SMS, kde bude čekat. Já odjíždím ve 13:20  z domu....

MINIPUSINKY: zatím je omluven: Toník, Barunka, Danielka a Nicolka Kozyková. Pokud ještě někdo nebude, prosím, napište mi co nejdříve...

PUSINKY: zatím je omluvena: Klárka G., Klárka Š., Janča.  Opět - kdo ví, že nepojede, napište mi, prosím, co nejdřív. Bude se cvičit kratší verze. Lehat na zem opravdu nebudeme. Prosím, přijďte včas, protože nás je zatím osm, to je už rizikový počet na vystupování...:-)

V tělocvičně 27.6.2014 zůstaly pompóny od Pusinek. Čípak asi jsou? Zatím se nikdo neohlásil.... tak jsou u mne... 

     Budu se na vás těšit - jste moje zlatíčka....

                                                                                        Martina