Pozor! Důležité

27.03.2013 12:29

Ahojda všem Pusinkám... ( až si to přečteš, pozvi k počítači taky rodiče..:-))))

Jak víte, čekají nás teď nějaké soutěže: neděle 14.4.2013 pojedeme do Dvora Králové na Dvorskou jedničku. Budeme vystupovat mezi prvními v naší kategorii, počítám, že bychom mohli přijít na řadu mezi 11:00 a 12:00 hodinou. V kolik pojedeme ještě upřesním.

Další soutěž je Českokamenická mažoretka - sobota 27.4.2013 - omluvila se mi zatím Klárka Šedá, jinak nikdo.....

A TEĎ POZOR: mohli bychom jet ještě na jednu soutěž, která je v Rychnově nad Kněžnou. Jenomže je v neděli 21.4.2013 - to znamená, že tři týdny po sobě budeme jezdit na tři soutěže. Soutěž  5.5.2013 v Benátkách nad Jizerou totiž padá - tam letos nepojedeme, ale příští rok na tuto soutěž určitě pojedeme ( aspoň já bych mc chtěla:-))))....Prosím, proberte to doma s rodiči, jestli by s tím souhlasili. Pokud ne, pojedeme jen do Kamenice a do Dvora....

 

Placení: zatím bude náklady za vstupné a cestovné hradit TJ Sokol Poniklá. Jen budu potřebovat vždy dvě auta, aby se mnou nějaký tatínek nebo maminka jeli. Do Dvora jede paní Nováková z Jestřabí, já a paní Gembická, do České Kamenice paní uč.Holubcová, já a ještě někoho musíme poprosit ( chybí mi jedno auto) a pokud bychom jeli do Rychnova, tam pojede jedno auto z Jestřabí, pak já a jedno auto budu muset vyprosit u vašich rodičů.

 

Nové kostýmy! Jak víte, v příštím roce plánujeme koupit pro Pusinky nové dresy. Velkou část nám zaplatí obec z dotace, o kterou jsme žádali a obec ji schválila, Budeme ale muset přispět nějakou částí i my. Proto pro příští školní rok se bude vybírat jako zápisné do Pusinek 550,-Kč. ( příspěvek na dres, příspěvek na cestovné a startovné na závody, členský příspěvek). Píšu to s předstihem, abyste to rodičům vyřídili a byli připraveni na to, že v září od vás budu chtít docela dost peněz.

Minipusinky zdědí kostýmky po Pusinkách, takže Minipusinky v příštím roce budou platit za celý rok 150,-Kč......